Västvärldens kärleksaffär med det Jordanska kungahuset…

Drottning Rania av Jordanien är väldigt populär här i väst. Hon har bl.a varit med på Oprah där hon satt och snackade en massa skit. Publiken älskade henne. Man gillar henne också därför att hon twittrar och klär sig ”modernt”.

Här beskrivs vad som händer om man kritiserar Ranias glamorösa liv

Jag kallades vänligt per telefon till ett samtal hos säkerhetspolisen. De satte mig i en cell. På natten kom fyra maskerade män. De böjde mig ner, drog upp armarna på ryggen och började sparka. Jag svimmade två gånger. De hällde vatten på mig och fortsatte. De ställde en enda fråga: Varför förolämpar du drottning Rania?”

Etiketter: ,

Kommentera

